Për shkak t’pidhit, e humba punën!

Kur më largoi shefi nga puna që bëja plotë pesë vjet, unë isha i demoralizuar tej mase. Mendoja se ishte bërë kiameti dhe se nuk do të gjej një punë të atillë, si ajo që kisha gjatë këtyre viteve, si nëpunës në një administratë të firmës së atij horri. Disa nga miqtë më thoshin se unë kam kapacitete më shumë se sa ai vend i punës dhe se nuk duhej të dorëzohesha aq lehtë, por duhej të kërkoja një punë, besa edhe më prestigjioze.
Pas ca muajsh, mblodha vetën dhe fillova të shikoja konkurset nëpër gazetat e përditshme. Një ditë, në të përditshmen “Lajm” gjeta një konkurs ku kërkohej një menaxher për administrimin e një ndërmarrjeje me nam në Prishtinë. Vendosa të konkurroj, edhe pse isha skeptik që do të më vjen radha mua të ulem në atë karrige, nga një vend rural, të cilin e ka harruar edhe zoti.
Në ditën e konkurrimit u paraqita në ndërmarrje, i lodhur nga rruga e gjatë dhe me një dozë shprese se nuk kisha udhëtuar kot deri në Prishtinë. Lash dokumentacionin dhe pasi iu përgjigja pyetjeve se si e shihja unë vizionin e menaxhimit, u ktheva në shtëpi.
Një ditë më cingëroi telefoni. Matanë linjës ishte drejtori i asaj ndërmarrje, i cili më njoftoi se kisha kaluar në rrethin e ngushtë të intervistës dhe se duhej të paraqitesha rishtas në firmë.
Me t’u paraqitur, drejtori më njoftoi për detajet e punës dhe për nevojat që ka ndërmarrja për menaxhment. E kuptova se unë isha i përzgjedhuri i tyre dhe fillova të ndihesha më komod. Më pëlqeu vizioni i tij që unë të filloja punën dhe për tre muaj do të merret vesh nëse do të jem personi i duhur, pas së cilës periudhë do pasonte kontrata.
Dolëm me drejtorin për të pirë kafe, sepse tashmë isha pjesë e ndërmarrjes.
- Të hënën do të fillosh punën, por kujdes se mund të pasojnë provokime nga kolegët që do ta kenë lakmi punën tënde. Kujdes edhe nga sekretarja jote personale, e cila vërtetë është zonjë se jo mahi – ma tërhoqi vërejtjen drejtori.
- Me rëndësi është suksesi i ndërmarrjes, të tjerat vijnë në konsideratë, vetëm nëse tepron koha – ia ktheva.
Si duket, drejtorit i pëlqeu diplomacia ime dhe ma shtrëngoi fortë dorën, para se të ndaheshim.
Të hënën u paraqita në punë, duke vëzhguar secilin kolegë me rezerva, ndërkohë që ata shtireshin sikur po u pëlqen që jam kolegu i tyre.
- Sa mirë që na vjen për ardhjen tuaj. Inshallah nuk jeni si ai që kishim më parë – më tha njëri prej tyre.
- Nuk e di se kush dhe çfarë ka qenë ai që flisni ju, por për mua do të mësoni që në mbledhjen e parë që do ta organizoj së shpejti – ia ktheva, pa dashur të komentoja se cilat janë principet e mia.
Sapo jam futur në zyrën time, nga një derë anësore u paraqit një femër rreth të tridhjetave, shtathedhur, me një kostum që i rrinte për mrekulli. Kishte fytyrë magjepse dhe mjaftë tërheqëse ishte në shikim, përmes syzave të saj me një kornizë të përzgjedhur me shije. Unë, edhe ashtu i pëlqej femrat që kanë kostum apo uniformë, sidomos ato me syze. Kjo femër ishte e kompletuar sipas shijes sime.
- Mirëmëngjesi shef! Jam Mirlinda, sekretare e ndërmarrjes, por nga sot, sekretare personale e juaja. Pra, jam në dispozicionin tuaj – më tha ajo, duke tingëlluar paksa provokuese. Nga përvojat e jetës isha mësuar që të jem skeptik me personat që i shihja për herë të parë. I tillë isha edhe me këtë zonjë që më ngacmonte në sedër, por që duhej të kisha kujdesin maksimal dhe të mbrohesha nga ndonjë kurth për të më larguar nga ajo pozitë.
- Më vjen mirë Mirlinda, edhe pse nuk e kam pritur të kem sekretare personale. Një ditë do të bisedojmë për detyrat tona dhe pozicionet tona – ia ktheva, ndonëse me pamjen e saj më flakëronte. E dija se pranë saj nuk do të mund të qëndroj shumë gjatë indiferent, por ishte fillimi dhe më duhej të tregoja kujdesin maksimal.
Ndenjëm vetëm pak në zyrën time dhe u desh që ajo të kthehej në sekretari, e unë t’i shikoja në detaje dokumentacionet që më rrethonin. Por, pasi shikova atë femër, truri më rrinte i bllokuar. I propozova që ditët e para t’i kalonim duke pirë kafe, ndërkohë që në zyrë të më raportonte për rrjedhën e punëve. Ajo pranoi me kënaqësi dhe bashkë zbritëm në bufe. Ajo më propozoi që të njiheshim në radhë të parë me njëri-tjetrin, e pastaj të flasim edhe për punën.
- Është mirë njëherë të njohim njëri-tjetrin, sepse kështu më lehtë do të komunikonim – më propozoi ajo.
- Në rregull, vërtetë është ashtu, por ja që unë njëherë po përtoj të flasë për veten. Fol ti krejt çka ke për prezantim, e pastaj të tregoj edhe unë – i thash, me qëllim që të mësoj se kush është kjo zonjë e re dhe mjaftë tërheqëse.
Mirlinda filloi të bëj prezantimin e saj, ku mësova se ishte 29-vjeçe, banonte në periferi të Prishtinës me vajzën e saj 3-vjeçe. Fëmija ishte fryt i një vizioni martesor me ish të dashurin e saj. Kishte mbetur shtatzënë me të dhe, përderisa priste që të lindte, ishin ndarë.
Kjo histori e kishte goditur shumë keq atë dhe e kishte bërë që të mos pranonte asnjë marrëdhënie me ndonjë mashkull tjetër. Bëheshin rreth tre vjet që ajo as nuk kishte puthur një mashkull, se lere më të kishte pasur diç më shumë.
Në këtë gjendje e gjeta Mirlindën, por si t’i besoja kur drejtori ma zuri atë në gojë dhe më tha që të kisha kujdes nga ajo.
Atë ditë shkova në shtëpi, por mendja më rrinte tek Mirlinda. Ngado që shkoja, ndjeja nevojën ta kem afër atë femër që ishte njëkohësisht ëndrra ime për ta takuar një të tillë. Të nesërmen kur shkova në punë, mezi prisja ta shohë Mirlindën. Ajo kishte ardhur para meje në punë dhe mu afrua e para, duke më përshëndetur. Më pyeti për ndonjë ndihmë që mund të më ofronte. Lëvizjet e shpejta të saj nëpër zyrë, më kostumin e saj bardh e zi, mi luanin mend nga koka. Edhe pse nuk grimohej, nën syze dalloheshin sytë që i shkëlqenin. Ecte, duke i lëvizur me delikates vithet e saj të ngritura dhe shumë mirë të formuara, edhe pse mundohej t’i fshehte nën veshjen serioze. Gjithmonë kishte qenë ashtu, e fshehur. Kur më afrohej pranë tavolinës sime, i zbulohej herë pas here vjedhurazi gjoksi, të cilit nuk duroja pa ia lëshuar sytë. Me gjasë, asaj i pëlqente kur e shikoja. Dukej se fakti që një mashkull e ndjente atë afër, e ngacmonte. Unë e kuptova këtë gjë dhe, në një moment, kur po ndaheshim, vendosa që ta ngacmoja. Përderisa fliste, duke qëndruar në këmbë para meje, unë e falënderova për ndihmën. I vendosa dorën mbi sup, duke ia përkëdhelur pak edhe qafën, me qëllim që ta afroja nga vetja për ta puthur miqësisht në faqe. E pashë që u shtangua e tëra, duke i ndrydhur pa kontroll ca letra që mbante në dorë. I thashë edhe njëherë “të faleminderit” dhe u largova ngadalë, duke e mbyllur derën pas meje. Atë ditë prisja gjithë kohën që të merrja ndonjë telefonatë nga ajo, por kjo nuk ndodhi. Më shkoi mendja se nuk kishte funksionuar strategjia që përdora ndaj saj.
Të nesërmen kur shkova në punë, kësaj here para saj, vërejta që dokumentet që kisha marrë një ditë më parë prej saj, nuk ishin të kompletuara. Një dokument kishte mbetur në sekretari, tek ajo. Hyra në zyrën e saj, por nuk e gjeta. Kërkova numrin e celularit të saj nga një kolege dhe i telefonova. E hapi menjëherë telefonin, por nuk foli asnjë fjalë.
- Alo... Mirlinda?... Është numri i Mirlindës ky, ju lutem? – pyeta, sepse fillova të dyshoj nëse ma ka dhënë ajo kolege numrin e saktë.
- Më pëlqen zëri yt në telefon... E dija që do më thirrje, sepse nuk t’i kam dhënë të gjitha dokumentet - me tha ajo, duke më lutur që ta prisja se do të arrinte për pak minuta.
E prisja me padurim që të shfaqej me veshjen e saj zyrtare, por kur arriti vërejta një ndryshim të vogël. Kësaj here këmisha ishte e zbërthyer për një pullë më shumë se dje, ndërkohë që, kur iu afrua tavolinës sime, ndjeva një aromë parfumi të shtrenjtë, të cilin nuk e kishte ditët paraprake. Ajo aromë ishte përzier me aromën e trupit të saj, e që mu përplas në hundë menjëherë dhe më eksitoi pa masë. Veshja, syzet dhe parfumi ishin tri gjërat që nuk mund t’iu rezistoj dot. Përderisa e vërejti ajo që sytë e mi vjedhurazi futeshin nën këmishën e saj te gjoksi i bardhë, i cili qëndronte i ngritur lart me krenari, ndërkohë që majat sikur tentonin ta shqyenin këmishën dhe të dilnin jashtë, unë vëzhgoja reagimet. Kësaj radhe ia kishte arritur ta thyej ngurtësinë artificiale që reflektoja para saj. Me pamjen që kishte sot, ajo më tërhoqi në vete dhe më theu të tërin. Nuk duroja dot... E ftova për darkë, pasi ta kemi përfunduar orarin e punës, gjë që pranoi pa hezitim.
Në mbrëmje u takuam para Teatrit Kombëtar, ku e pimë nga një kafe së bashku. Biseduam për gjëra që lidhen me punën tonë, ndërkohë që sytë nuk po ia shkoqja syve të saj, qafës, buzëve dhe gjoksit marramendës. Ajo e vuri re këtë gjë dhe nuk nguronte fare. Përkundrazi, herë pas here ajo e zbulonte edhe më shumë, herë njërin gji, e herë tjetrin, sikur dëshironte të më ekspozoj cilësitë që ka si femër, ndonëse ishte bërë nënë.
- Ti, Mirlinda, ke gjoks shumë të bukur... E din këtë? - mora guximin që ta nisja lojën, duke i thënë se është gjynah që i fsheh ata toptha të mrekullueshëm pas këmishëve të gjëra.
Ajo ngriti syzet, heshti për një çast, duke i përcjellë të gjitha lëvizjet e buzëve dhe syve të mi.
- Vetëm kaq të pëlqej?! Vetëm gjoksi?! – më pyeti si në formë proteste. U afrova më pranë saj dhe ia shtrëngova dorën, me të cilën ajo shtrëngonte gotën e ujit mineral mbi tavolinë.
- Më pëlqejnë edhe duart tua, Mirlinda... Më pëlqen ti e tëra, por unë nuk jam në gjendje të të fal dashuri – ia ktheva, duke u bërë si i gjynashëm.
Ajo u skuq për një çast dhe më pas mi lëshoi sytë dhe më pyeti troç se çfarë planesh kisha nesër, me që ishte dita e parë e pushimit të fundjavës. Unë i thash se asnjë punë nuk do të ishte më prioritare se takimi me të, gjë që ajo e mori si kompliment.
- Nëse je krejtësisht i lirë, do të doja të ik nga qyteti me ty. Kam shumë dëshirë që të dal në natyrë, ku do të dëgjoja vetëm cicërimën e zogjve – u shpreh me lirinë më të madhe Mirlinda, e cila më befasoi edhe mua për këtë vendosmëri.
Më pëlqeu tej mase dëshira e saj, të cilën e shprehu në mënyrë direkte. E bëmë plan që të shkoja dhe ta merrja nga shtëpia e saj në mëngjesin e së shtunës.
Në mbrëmje, nuk mundja të rri i qetë. Më mungonte ajo, ndërkohë që më kishte kapluar dëshira që së paku t’ia dëgjoja zërin. I telefonova, kinse për t’u marrë vesh më saktësisht për orarin se kur do të takoheshim. Pasi cingëroi dy-tre herë telefoni, u dëgjua zëri i saj, të cilin e kishte ndryshuar krejtësisht. Më tha se ishte shtrirë në shtrat dhe posa kishte dalë nga banja. Fliste me zë të ulët, sepse fare pranë saj flinte vajza e vogël.
- Më ngacmon në palcë zëri yt... Je shumë e ëmbël shpirt... Më duket sikur më pëshpërit në vesh - i thashë. Ajo heshtte dhe priste që unë t’i flisja edhe më tej fjalë të ëmbla. Vazhdova më tej me ledhatime përmes telefonit, duke i thënë që fakti se ajo ishte e shtrirë në shtrat, pa atë veshjen zyrtare, më bën të ndihem shumë i nxehtë.
- Çfarë mendimesh të sillen nëpër kokë – më pyeti me zë, edhe më të ulur. Ia dëgjoja frymëmarrjen e saj, e që më dukej sikur e kisha fare pranë.
Pasi e ngacmova edhe pak me fjalë të nxehta, ajo filloi të më ndjente pranë shtratit të saj, sikurse që e ndjeja unë atë. Mu lut që ta ndërpresim bisedën, sepse po ndihet në siklet. Por, unë nuk pranoja. Insistoja që të vazhdonim edhe më tej, sepse e dija që do ta sjell deri në orgazëm. Isha i sigurt, ngase nuk ishte kjo femra e parë që do të përjetonte orgazmën gjatë bisedës me mua. Më pëlqente kjo gjë, sepse gjithmonë e praktikoja me femrat tjera. Dukej qartë se edhe kjo do ta hante karremin. Në bisedë e sipër, arrita ta bind që të masturbonte, në momentin kur ma pranoi se kishte nisur të prekej nëpër trup, si dhe ta ledhatonte macen që ishte përndezur nga fjalët e mia. Pasi përjetoi orgazëm, folëm edhe aq kohë, sa edhe mua filloi të më kaplonte gjumi. E puthëm njëri-tjetrin përmes telefonit dhe e konfirmuam edhe njëherë orën se kur duhej të isha para shtëpisë së saj.
Të nesërmen Mirlinda kishte dalë me kohë para shtëpisë, pasi kishte dërguar vogëlushen tek nëna e saj në një lagje tjetër të qytetit. U nisem rrugës për Pejë, por që për asnjë çast nuk më shikonte në sy, nga “turpi” i mbrëmshëm. Kohë pas kohe e ngacmoja, duke ia prekur dorën. U ndalëm pranë një moteli, i cili ishte pothuajse i boshatisur. U nisem drejtë shkallëve, por që pa ndërprerë e mbaja për beli. Asaj po i pëlqente ky veprim, sepse shpesh mbështetej në supin tim. Pasi i kreva të gjitha procedurat, u futëm në një apartament, u ulëm për një çast mbi divanin e rregulluar për mrekulli. Pa u hamendur fillova ta përqafoja dhe ta puthja, fillimisht në ballë, në sy, në hundë, në faqe, në mjekër dhe më në fund ia afrova buzët te buzët e saj, ku hetova se mezi merrte frymë. I liroi buzët dhe priste qe t’ia puthja. E shtrëngova për beli, duke e tërhequr nga vetja. Ajo nisi të dridhej, ndërkohë që sytë i mbante të mbyllur. Më vonë filloi edhe ajo të më shtrëngonte dhe të mi kafshonte buzët. Mi futi duart nën këmishë dhe filloi të më ledhatoj trupin. Unë ia vendosa dorën mes këmbëve, ku ndjeva nxehtësi të madhe. Ajo vazhdonte te dridhej edhe më shumë, duke rënkuar. Pasi i hoqa rrobat e mia, ia vendosa duart mbi gjokset e saj të fortë si ftonj. Ajo digjej e tëra. Rënkonte, përderisa me njërën dorë i hoqi të gjitha leckat që i kishin mbetur në trup. Nisi të fliste me zë të lartë, duke më kërkuar që ta shtrëngoja fortë. Më puthte me epsh, ndërkohë që herë pas here ma kafshonte gjoksin. U shtrimë në krevat, ndërsa ajo mu ul sipëri. Filloi të më puthë nëpër trup, duke më thënë se më dëshiron të tërin.
- Të dëshiroj të tërin... mashkullin të cilin e dëshirova që në shikim të parë – më tha, pa e ndalur aksionin. Mi vendosi duart mbi gjoks, ndërsa me buzë filloi të më puthë kah stomaku. Arriti te “zona e rrezikut”, por që kari i ngrehur në maksimum u gjend midis gjinjve të saj. Ajo e priti me shume qejf ledhatimin që ia bënte kari gjinjve, ndërsa e vendosi njërën dorë në koqe dhe nisi t’i ledhatonte. Me dorën tjetër e mbështolli karin, i cili donte të eksplodoj.
- Ohhhh... sa i mirë qenka... Sa i fortë. Të ngjaka ty shpirt... Mmmm... Do ta ha të tërin si llokum – fliste Mirlinda, tashmë e përndezur deri në maksimum, ku më pas e mbështolli me buzë kokën e jaranit që ishte skuqur nga tendosja. Pas pak, i gjithë kari rrëshqiti brenda gojës së saj, e cila e thithte dhe e përpinte gjithnjë e më thellë. Kisha frikën se po shpërtheja nga nxehtësia e gojës së saj.
E ndërpreva... Ia hoqa kokën dhe e gjuajta në krevat. Ia ngrita këmbët mbi supe, ndërkohë që e kapa me dy duart për vithe. Ishte e tëra e rruar, por vetëm një tufë leshi e kishte lënë për zbukurim në breg. Buzët e pidhit i shkëlqenin nga lagështia. E futa kokën mes këmbëve të saj, ndërsa ajo mi vuri duart mbi kokën time, duke ma zhytur edhe më shumë. Sapo buzët e mija ia prekën fundin e barkut, ajo u përdrodh si bushtër. Fillova t’ia thithja klitorin, përderisa ajo rënkonte aq shumë, sa që dëgjohej edhe në korridorin e hotelit. Në një çast, ajo mu lut ta ndërprerja sepse nuk mund të duronte. Unë vazhdova dhe më egër, kur fillova të ndjej se si ajo dridhej nga orgazma. Bërtiti aq shumë, sa se kisha dëgjuar ndonjëherë asnjë femër tjetër.
Pas kësaj ndalova duke i shikuar nga poshtë reagimet e saj. Ajo ngriti kokën dhe duke më falur një buzëqeshje më tha se isha mashkull i ëndrrave të saj.
- O zot... s’e kam provuar kurrë këtë gjë – më tha. U ngrita me shpejtësi dhe u futa mes këmbëve të saj, të cilat mu mbështollën rreth belit.
Ajo vendosi dorën të kari, duke e vendosur atë në hyrje të pidhit, ku pa vështirësi rrëshqiti. Fillova tundimet ngadalë, për t’i shpeshtuar gjithnjë e më shumë. Koqet e godisnin me forcë mbi bythët e forta.
- Ohhhh... ashtu zemër... Më qij se jam e kallur... Ahhhh zemër çfarë kari paske, e ta hëngsha si llokum... Po digjem – gjëmonte ajo, pas çdo goditje që i jepja.
Ritmi u shpeshtua shumë, ndërkohë që edhe rënkimet e saj u bënë më të shpeshta dhe më të zëshme. Kur hetova se do të eksplodoj, u tërhoqa me shpejtësi, ndërkohë që ajo ma qiti gjoksin përpara, duke e shndërruar në mburojë ndaj llavës që dilte nga kari im.
- Ooooohhhh... mbrohu shpirt se eksplodova... Prite llavën time... Ooooohhhh... – bërtisja pa kontroll, derisa ajo mi shtrëngonte koçet që të nxirrte edhe pikën e fundit të llavës që buronte nga thellësia e karit.
Gjoksi i saj u bë qull, ndërkohë që sytë mi kishte ngulitur me admirim në fytyrë, për ta parë kënaqësinë që po përjetoja gjatë orgazmës. E mbështolli karin me dy duar dhe nisi ta lëpijë. Më pas e futi thellë në fyt. S’më la aspak të pushoja. U ngrit dhe mi ktheu bythët, duke kërkuar që t'ia fusja nga prapa. U futa me shpejtësi dhe nisa ta pompoja, ndërsa ajo futi dorën nga poshtë, kapi koçet dhe nisi t’i ledhatonte e t’i ndrydhte. Gjatë këtyre lëvizjeve, vapa që mbretëronte na nxiti të bëheshim qull nga djersët. Bytha e saj e bukur shkëlqente nga djersët, sikur ishte e gatshme për më shumë angazhim. Në atë çast ajo ndaloi, duke më kërkuar që të ndërronim pozicionin. U shtrira në shpinë, ndërsa ajo më kalëroi, duke u ngulitur në hurin tim. E futi me mjeshtëri brenda dhe përderisa filloi lëvizjet, e fërkonte me maja të gishtërinjve të hollë klitorin e saj. Unë vendosa duart në gjinjtë e saj, duke ia ndrydhur thelmat, gjë që atë e bëri të shpërthente në orgazma të njëpasnjëshme. U përplasë me forcë mbi mua, duke marrë frymë thellë. Nuk foli për disa minuta, kur më vonë më tha se do të më falte gjithçka që ka, si shpërblim për përvojat e para që po provonte me mua, e që po i sillnin kënaqësi të pa përjetuara ndonjëherë. Unë ende nuk kisha eksploduar, ndërkohë që më shkoi në mendje edhe një teknikë e re për të.
- Bash të gjitha do mi falje? - e pyeta, duke ia vendosur gishtërinjtë në bythë. Ajo shtangu për një çast, por megjithatë buzëqeshi ëmbël.
- Kam frikë se do të më dhemb zemër... Por, nëse e dëshiron ti këtë gjë, e provojmë. Vetëm dije se kurrë nuk e kam provuar këtë gjë – më tha, sikur me lutje.
Nuk prita më shumë... i kërceva nga pas, ia vendosa dorën poshtë barkut dhe pasi ia laga pak bythën, por edhe karin tim, nisa ta fus brenda. Ajo mblidhej dhe me thoshte që i dhembte. Pas pak përpjekjesh, kari filloi të rrëshqasë në bythën e saj të ngushtë. Ajo nuk ankohej më, ndërkohë që unë e zhyta deri në fund. E ngrita pak më lartë dhe nisa ta pompoja fortë. Si dukej, asaj tashmë po i pëlqente, sepse rënkonte nga kënaqësia.
Kur e ndjeva që po eksplodoja, ia bëra me dije, por ajo nuk lëvizte. Përkundrazi, mi kapi me forcë kofshët dhe më tërhiqte nga vetja. Nuk u përmbaja dot më dhe u derdha. Qëndrova brenda saj edhe për pak çaste, përderisa kari nisi të zbutej.
Na kishte zënë gjumi, derisa flisnim qetë. Në mëngjesin e së dielës u zgjuam vonë. Ishim të rraskapitur. Nisëm të përkëdheleshim me butësi, përderisa në sytë e saj pashë ca pika loti. Në fillim më revoltuan këta lot, sepse e kam mërzi kur femra qanë, pasi qihet. Por më vonë e kuptova se ajo kishte të drejtë ta bënte këtë.
- E din o zemër se ka tre vjet gati që skam bërë dashuri? Dhe ja, t’u dhashë e tëra ty, e që përjetova shumëçka që kurrë si kisha përjetuar. Me atë djalin që kishim në plan të martoheshim, bënim vetëm dashuri klasike, sikur baballarët tanë. As që bëhej fjalë për lëpirje, thithje, qirje në anus etj. – më sqaronte Mirlinda, e cila më la përshtypje sikur të ishte një virgjëreshë, edhe pse kishte lindur një vogëlushe.
Në vazhdim, pothuajse çdo ditë takoheshim. Shpesh flinte tek unë, ose unë tek ajo. Ndonjëherë shkonim në të njëjtin hotel, sa që personeli na priste sikur anëtarë të shtëpisë së tyre. Krejt kjo zgjati tre muaj, kur drejtori më kumtoi lajmin se unë nuk do të punoj më aty, për shkak se i jam dhënë sekretares, gjë që të gjithë e morën vesh, ndërkohë që administrata ngelte mangu. Erdhi koha kur edhe me Mirlindën u ndamë, sepse ajo kishte marrë kusht nga drejtori që, ose ta mbante punën ose mua. E ajo, që më donte aq shumë, kishte zgjedhur punën. Tani jetojmë larg njeri-tjetrit, ndërkohë që unë ende jam në kërkim të ndonjë vendi të punës.

“Mollë e ndaluar" - Nr. 69

No comments: