Në senduiq mes dy vëllezërve!

E di se atë që do t’ju tregoj, do të tingëllojë si rrëfim i një lavireje... Ju do të thoni se unë jam lavire. Por, nuk do të jeni as të parët dhe as të fundit që do të mendoni kështu për mua. Unë jam ajo që jam dhe nuk e konsideroj vetën si lavire, por si femër që di ta jetoj jetën... Din t’i shijoj gjërat më të bukura që na i ka dhuruar perëndia, si qenie të gjalla.
Aktualisht i kam 25 vjet, por si e tillë jam ndier shumë më herët. Kjo do të thotë se shumë më herët e kam shijuar kënaqësinë e sexit. Dhe... jo që e kam shijuar, por e kam stërshijuar. Për herë të parë kam filluar të bëj sex, kur i kisha 16 vjet. Më besoni apo jo, deri më tash, sipas një evidence që mbaj unë, më shumë se njëqind meshkuj i kam pas!. Kjo nuk është shumë, nëse krahasohem me një lavire të vërtetë!
Sidoqoftë, po kaloj në temën, për të cilën kam vendosur të rrëfehem publikisht. E kam fjalën për “herën time të parë”, kur u bëra tamam femër; Kisha frajerin tim, i cili ishte vetëm një vjet më i moshuar se unë. Ai ka edhe një vëlla, i cili është gjashtë vjet më i moshuar se unë. Një mbrëmje, ky i fundit organizoi një aheng në shtëpinë e tyre, duke e shfrytëzuar mospraninë e prindërve. Natyrisht, vëllai i tij, apo djaloshi im, më ftoi edhe mua. Kur kam arritur në atë shtëpi të njohur për mua, vërejta atmosferë, e cila shtëpinë e kishte shndërruar në çmenduri! Aty vallëzohej, pihej alkooli pa kontroll... Nuk arrija të kuptoja se kush-kujt po ia kap femrën për prapanicë, gjinj, flokë... Djaloshi im, Goni, filloi të pijë raki rrushi, ndërkohë që unë zgjodha një birrë të Pejës, sepse isha e etur tej mase nga vapa. Pas ca kohësh, e vërejta se Goni kishte filluar të dehej, prandaj i propozova ta qoja në dhomën e tij për të pushuar. Ai më shikoi drejt në sy, pa folur fare, por që unë e lexova shumë mirë se mendonte “Eh... tani është koha të të qij fortë”.
Shkuam në dhomën e tij, të cilën ai e kyçi, duke më thënë “për çdo rast”. Më rrëmbeu fuqishëm dhe filloi të më puthë edhe më fuqishëm... Më gjuajti në shtrat, duke më folur, sikur të ishte përdhunues: “Tash do të tregoj se çka është sexi”. Unë vetëm e shikoja, pa folur ndonjë gjë, sepse mendoja që do të gaboj me ndonjë shprehje e që atij nuk do t’i pëlqente në atë gjendje të dehur. Dëshiroja që sa më parë të ma fuste... Nuk dëshiroja kurrfarë paraloje, sepse isha bërë qullë nga shtypjet dhe ndrydhjet e fuqishme që mi bënte, derisa më puthte. Megjithatë, ai filloi ngadalë të ma heq bluzën, pastaj edhe gjoksoret... Filloi të mi thithë gjinjtë, pastaj u nis drejtë meskëmbëshit, i cili vuante për një freskim të fortë, apo thënë më shqip, ishte i kallur për një qirje “hard”.
Pasi më zhveshi të tërën, Goni me shpejtësi i hoqi të gjitha rrobat nga trupi i tij dhe qëndroi në këmbë, dukë më shikuar me stilin “mmmmm... nga t’ia filloj”. Edhe mua më pëlqeu, derisa e shikoja ashtu të zhveshur, duke e ledhatuar karin e pashëm, sikur ta gdhendte për aksion. Megjithatë, zjarri në mua, sa vinte e shtohej dhe, pa e kontrolluar veten, i thash: “Po hajde ma rras më se u dogja”. I shkreti Goni, mezi kish pritur të më gjuhej... Më hyri mes këmbëve dhe me nxitim kërkonte vendin se ku duhej ta fuste hurin e tij si të gomarit. Vërtetë më vështirësi e pranoi “peshku” im atë “hu”. Por, kur e pranoi të tërin, disi më ra terri në sy. Kisha një ndjenjë se po vdisja... Ishte hera e parë që po e shijoja mashkullin në brendinë time. Nuk ishte njëjtë sikur gjatë ledhatimeve që ndieja kënaqësi dhe dëshirë për t’u qirë, njëkohësisht. Por, deri në këtë çast nuk e bëja nga frika. Shpesh më silleshin nëpër kokë fjalët e mamit se këtë punë nuk duhet ta bëja për asnjë çmim. “Më paska marrë në qafë”, mendoja për mamin. Nuk di se si ta përshkruaj ndjenjën e asaj dite, kur edhe dhimbjet e tmerrshme ishin të këndshme.
Goni vazhdoi më pas ta fuste e ta nxirrte “aletin” nga brendia ime. Unë dridhesha e tëra, duke lëshuar edhe zëra të pakontrolluar, e që në një çast ai u detyrua të ma mbyllte gojën me shuplakën e madhe të tij, për t’i ndalur hingëllimat e mia që do t’i dëgjonin të gjithë të pranishmit në atë shtëpi. Megjithatë, ai vazhdonte me realizimin e dëshirave të kamotshme që kishte, por nuk u përmbajt gjatë. Më mbushi të tërën, edhe pse nuk do të duhej, sepse isha e papërgatitur fare. Megjithatë, pavarësisht pasojave, nuk u pendova për këtë gjë, sepse përjetova diçka që kurrë nuk do e harroj. Në brendi ndjeva një ngrohtësi... një vullkan, i cili më shkriu fare.
U veshëm me shpejtësi dhe u kthyem në dhomën e ditës, ku zhvillohej party. Qëndrova edhe pak me shoqërinë dhe më pas e luta vëllanë e Gonit që të më kthente në shtëpi. Luli pa asnjë fjalë u ngrit dhe i mori çelësat e veturës. Sapo jemi larguar nga shtëpia, ai kohë pas kohë mi ledhatonte flokët. Unë nuk bëja zë, e që ai e kuptonte së mund të vazhdojë më tej. Në një vend të përshtatshëm, Luli e ndali veturën dhe më pyeti, nëse do më pengonte që të më puthë. Nuk i thash asnjë fjalë dhe ai menjëherë më puthi, fillimisht lehtë, për të vazhduar gjithnjë e me më shumë afsh. Nuk mundja ta rezistoj, sepse vërtetë më kënaqte. Ishte shumë më mjeshtër se sa vëllaçkoja i tij Goni. Ai vazhdoi më pas të mi përkëdhel edhe gjinjtë, më pas të mi thithë thelmat, sa që unë e humba kontrollin. Iu vërsula aletit të tij me dy duar dhe me shpejtësi e nxora nga farmerkat e tij. Kur e kam pa... o zot sa i lezetshëm që ishte. E mbështolla me buzë, e më pas doja ta përpij të tërin. Ai ma futi dorën mes këmbëve dhe me mjeshtëri dinte të ma përkëdhelte “macen” time të përndezur, e cila sapo e kishte shijuar për herë të parë aletin e mashkullit, edhe atë të vëllait të tij.
Në një çast u ndjeva lavire, pikërisht pse këta ishin vëllezër, dhe i tregova se me vëllanë e tij kishim shkuar deri në fund. Për çudinë time, ai u përndez edhe më shumë dhe gjëmoi. Kopili e kishte ditur mirë se çka kishte ndodhur mes nesh, pak kohë më parë. Kur ai u përndez, më kaploi edhe mua një përndezje dhe në atë çast arritëm bashkë orgazmën.
U nisëm drejtë shtëpisë sime dhe rrugës u morëm vesh që të shkoja sërish në shtëpinë e tyre, për të parë se çka është kënaqësia e vërtetë. Edhe pse nuk doja të pranoja, një dreq nga brenda më thoshte “shko”. Kështu që një ditë, kur sërish iu mungonin atyre prindërit, pasi më telefonuan, pranova që të shkoja.
Sapo kam mbërritur, nuk mundja të besoja... edhe djaloshi im, Goni, edhe vëllai i tij, Luli, më rrëmbyen bashkë. Unë mbeta në senduiq... nuk dija më se çfarë të veproja. Kënaqësia e mundi karakterin dhe u bëra mbretëreshë në duart e dy vëllezërve. Ishte kënaqësi të ndjeje në trup katër duar, dy palë buzë dhe çka është më e rëndësishmja, dy hunj si të gomarit. Dy vëllezërit “brengoseshin” për kënaqësinë time, duke urdhëruar njëri-tjetrin se çka të më bënin.
Njëri ma ofronte hurin te goja, me të cilën argëtohesha këndshëm, ndërsa tjetri ma lëpinte për mrekulli “macen” time të njomë. Njëri ma fuste deri në rrënjë, tjetri mi thithte majat e gjinjve. Sapo më mbushte njëri dhe ma nxjerrke, tjetri menjëherë e fuste, derisa për pak minuta më mbushte edhe ai. Nuk di as vet sa shumë orgazma kam përjetuar. Isha e humbur fare, nuk dija më se kush jam dhe si quhem.
Këtë shoqëri e mbajtëm, përderisa mjeku e konstatoi se në mua po zhvillohej një foshnje, të cilën e dija se e kanë nisur dy vëllezërit, por ku e dija se kush ia ka qëlluar në cak.
Pasi jam pastruar, mu desh një kohë e gjatë që të rehabilitohesha, ndërkohë që këtë kohë e shfrytëzova edhe për të menduar se çfarë të veproja në të ardhmen.
Përfundimisht u binda se Goni nuk më donte për seriozisht, por vetëm si trup, prandaj edhe kishte pranuar që të më ndaj edhe më vëllanë e tij Lulin. Kjo më bëri që ta ndërpresë këtë lojë, por njëkohësisht më ndihmoi edhe fakti se familja e tyre ndërruan banesën në një qytet tjetër. Pavarësisht kësaj, unë nuk e mallkoj Gonin, e as vëllanë e tij, sepse ata më bënë që ta njoh vetveten.
Pas tyre vazhdoj kënaqësitë me meshkuj të ndryshëm, moshash të ndryshme, por gjithnjë përkujdesem që mos të më ndodh si me ta. Edhe e mbroj vetën edhe kënaqem, falë pamjes që kam, me meshkuj të përzgjedhur.

“Mollë e ndaluar” - Nr. 68

No comments: